دلم..............

اي دل بي يارم...

تنها کس و کارم...

ديدي ازم دل کند...

اون که دوسش دارم...

اون که يه عمري بود ...

غصش و ميخوردم...

ديدي چه راحت گفت...

من تو دلش مردم...

اي دل غمگينم...

ديدي چه بيرحمه...

معني احساسو...

ديدي نميفهمه...

اي دل غمديدم...

ديدي چه بيرحمه...

معني احساسو ...

ديدي نميفهمه...

رفت و شدم تنها...

اما...............

خوب ميدونم نيست...

اون تنها............

معني ديگه از امشب هر شب...

مهموني دارم با غمها...

آخ که چقد تنهام...

سرد چقد دستام...

سرشده صبر من...

دست اونو ميخوام ...

اي دل غمديدم...

ديدي چه بيرحمه...

معني احساسو...

ديدي نميفهمه...

رفت و شدم تنها...

اما......

خوب ميدونم نيست....

اون تنها .....

معني ديگه از امشب هر شب...

مهموني دارم با غمها



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:,

] [ 17:37 ] [ MONA** ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه